1/8-2011

Helllooooo! som jag alltid säger.. nu bloggar jag. Men seriöst jag ska börja blogga efter jag fått tillbaka min iPhone för då kan jag blogga från mobilen. Asså min skärm sprack ju. Så ja kmr få en helt ny :D hahaha. Nej men det kostar ju en hel del oxå. :( Men jag är hos annie nu. Jag ska blogga när jag kmr hem. Jag ska färga håret ikv oxå elller på morgonen. Jag bloggar från matildas mobil. Asså jag har seriöst inget o skriva om. Jo en sak. Jag tror tågen har börjat gå som vanlig igen. Och jag längtar inte till skolan. För det första så börjar vi 8:an och jag känner mig verkligen inte redo o börja 8:an ;) Och för det andra så mst jag åka tåg på morgonen.. och när jag ska hem. Asså jag hatar o åka tåg. Hahaha matilda o annie sitter o pratar om att man underskattar gul o grön. Och dom spelar halo. Jag är så dålig så jag kan inte köra.. Haha det är kul o höra hur dom pratar. Men om jag inte sa det så ska jag bli blond. För när jag va i turkiet så blev mitt hår skit ljust så nu kan jag färga blont. Asså mitt hår är inte så mörkt som det är på headern. Men nu har jag min gamla mobil. För att telenor inte hade nån lånetelefon.. Men så jag har inte alla nr.. Det är deprimerande. Men jag mst få tag på fedde o emilia och se om vi skulle ses imorn. Aja hejdåå :) // malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0