Förlåt

Förlåt att jag inte har bloggat men har varken haft lust eller tid till det.
Men känner att det är dags att börja blogga igen så nu kan ni
förvänta er åtminstone ett nytt inlägg av mig varje dag :)
Om jag hinner och kommer ihåg :D
Funderar på att ha sånt där i håret som tar bort all färg.
Lixom jag gillar färgen jag har nu men jag saknar mitt riktiga hår faktiskt?
Vet inte riktigt vad jag ska göra D:
Ska ha denna tills man verkligen ser utväxten o sen tar jag bort färgen tror jag :)
Egentligen färgade jag väääldiigt mörk brunt hår men det
har blekt jääävligt mycket :)
Trivs mer i lite ljusbrunare hår faktiskt. En gång färgade jag hela tiden
för att ha jätte mörkt hår men blev så jävla less påt så
jag har nog hellre ljusbrunt :)
Nu har jag skrivit massa om mitt hår.. (som om nån ändå skulle bry sig ;) )
Men imorgon ska jag va med mat o Malin (trorja)
Men nu ska jag göra klart engelskan :)

HEJDÅ! :D :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0