I AM HOME BITCHES :*

Japp nu är jag hemma från Turkland :D
Det var nästan bara tyskar där :) ALLA TRODDE JAG VAR TYSK O BAH: HALLO SIND SIE AUS DEUTSCHLAND
Man bah: Nej..

-

Det var så varmt att jag ville dö men jävligt fint o trevligt hotell..
Med snygga pöjkar (A)
Nej men seriöst tog tyvärr inte så månfga bilder så kommer nog inte ladda upp så många men det är
ju inte hela världen :D
men köpte iaf :

* One Piece
* Paul Frank T-shirt
* En tjocktröja
* Bench linne
* Vita leopardfärgade Nike
* Burberry Converse
* Burberry väska
* Puma Handduk

Tror det var allt :D
Kommer bild på kläderna senare :D

+ Att Malins one piece ser nästan likadan ut som min GAHAHA skämmit :D


-


Men just nu väntar jag på Mat som snart kommer.. Hoppas jag hon kanske har dött nånstans
eller ligger avsvimmad i ett dike ..
Eller så blev hon uppäten av en häst :o
Fullt möjligt.

Men nu tänker jag vara en tönt och spela xbox :D
J.A.G.Ä.L.S.K.A.R.M.I.N.X.B.O.X

Jag kan inte skriva sammanhängande texter .. :D


Flygplanets vinga :D


En bit av en av poolerna med random människor :D


JAG :D
GAHAHHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0