jakten på lycka.

hejsan. skulle ha bloggat igår men jag orka seriöst inte. Jag åkte hem från annie vid cirka kl 6 tror jag. Sen så färgade jag håret på kvällen. men det hände typ inget med håret. så skit. nej så får man inte säga. det är fult o säga fula ord. nej men jag har vart skit trött idag. men min dag har sätt ut så här ungefär. Jag vakna vid halv 10 eller jag hade satt kl på det, sen så gjorde jag mig iordning sen så vid typ kl 12 så träffa jag johanna o ellinor. Vi åt lunch på stan. sen så gick vi hem till johanna. sen vid 4 halv-5 så gick jag o hämta min cykel och cykla hem. sen så ringde min moster så cykla jag hem till dom. åt där och hade lite vattenkrig med kusinerna. det va skit kallt o cykla hem i blöta kläder sen. haha, men jag får skylla mig själv. Men nu ska jag se på film. Sen imorn ska jag va med linda. ska smsa henne snart och se om jag ska till linghem eller om vi ska va i stan. aja. jag ska gå o ta bort smink nu. och jag suger på o blogga för jag glömmer alltid bort det. så annie får alltid påminna  mig om det. hhaha , nej men hej dåå. juste som rubriken säger. det är den filmen jag ska se på nu :) 



på planet till turkiet.





haha , en snäll turk :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0