städa

Jag har seriöst städat hela J*vla em. Jag hatar o städa. Asså jag har dammat , dammsugit, torkat golv o jag det är jobbigt om man aldrig har gjort det förut :O 
Men asså jag städa för att mamma ska ha kalas imorn så släkten kommer. Så jag är en snäll dotter som städar så hon slipper det :D :D 
Men det gick bra hos sjukgymnasten. Jag fick tejp på knät. Dock har jag haft det tidigare oxå. Men jag ska börja gå dit typ 2 ggr i veckan eller nåt och träna knät. Men så jag får inte spela fotboll på länge.... lekwfh ke GAAAAH!
Men imorn  kväll kommer mat o annie till mig för att vi ska på keep it loud. För dom som  inte bor i lkpg o inte vet vad det är så är det som typ en festival. eller jag tror det ? :S
Men iaf jag hann hämta min iPhone innan jag gick till sjukgymnasten. SÅÅÅ JAG HAR DEN NU :D :D :D :D :D







hahaha , man ser att jag är trött ...


hejdåå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0