Turkiet

Äntligen är dagen här :D
JAG ÅKER TILL TURKIET BITCHES!! ;D ;D
hahaha nä vers men som jag har sagt i nått tidigare inlägg ska jag lägga upp nåra bilder på hotellet.
så gör det nu :)





Som sagt är det Side vi ska till men vi ska inte åka förrens kl 7 så
kommer kaaanskeee blogga nån gång innan planet går :)

För övrigt hittade jag o Mat en skada som hade skadat foten vingen o den där grejen därbak som
de typ styr med elr nått?
Så vi tog hem den till Mat och nu bor den där.
Men vi funderar på att åka till en vätrinär och avliva den.
Det är ju bättre än att den svälter ihjäl eller blir uppäten.
Men det får jag ju se när jag kommer hem :)
Men nu ska jag ut o umgås lite med min älskling innan vi åker :)



Min eeeelskliiing :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0