daaamp

ja vill inte ha korv o pasta ingen gilar de förutom min lillebror :@ jag känner mig stolt jag gick 1 mil igår, ni som bor i linghem tänk er ca 3,3 långa varv i elljusspåret elr nåt? hahaha aa men ja ska laga min punka snart om jag orkar och om min mamma vill hjälpa mig. Jag vet ungefär hur man gör när man lagar för jag har faktiskt sett de på anki o pytte så de så :) hahah sen ska jag till Annie iaf :)
o malin har också skaffat en egen blogg malinwestling.devote.se
ja mst hem till min dator hos pappa idag :D o jag ska kke till tinnis idag elr så springer jag spåret har typ inte gjort nåt på hela sommarlovet så mst börja träna igen :)
//MATilda

Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

fin header :)

2011-07-20 @ 18:25:10
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

SV: jaha okej :D

2011-07-20 @ 22:46:10
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0