Come with me for a little ride see the shadows passing by..

Hej :)
Idag var en jävligt slapp dag kan jag väll säga :D
Först hos tandläkaren var min tandläkare typ 30 minuter för sen sen var hon jätte seg på allt D:
gud missade två lektioner och var med en kavrt på kemin och då pratade vi ändå bara
för habib är dålig...
Men först när jag skulle till NO'n trodde jag min grupp hade fysik så jag gick till fysiken och bah öppnade dörren sen stod jag bara där o jag tyckte själv att alla glodde på mig men man inbillar sig så mke :D
Sen sa jag ' JUSTE, jag har ju inte fysik, hejdå!' Sen skämdes jag och gick där ifrån...
Det var pinsamt xD

Men sen var Alexandra sjuk så vi hade ingen idrott heller...
sen så var ju elevensval jätte slapp :D

Men nu ska jag ge min älskade bebis mat :D
Kommer nog skriva nått mer senare ikväll :D PUSS O KRAM :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0