IT

hahaha jag suger på att blogga :)
Precis när jag hade skrivit förra inlägget blev jag helt spontant arg på vår blogg.
Så jag har inte bloggat :)
Men jag ska börja igen. Fatst nu tror ingen mig bara för jag alltid säger så..
men ah...
Jag ska försöka fast jag e ju så jävla seg i huvudet så jag kommer behöva
ägna ganska mke tid till läxor osånt skit :)
Så vi får se :D
hatar betyg

Men jaja :D
Imorgon ska iallafall jag, Johanna, Mat o Malin åka in till
stan och äta på THAI!! ÄVEN FAST MAT O MALIN INTE VILL :D :D
Det är min o johannas bröllops mat :D<3
Ska även försöka köpa några tröor sånt :)

Nu ska jag lägga upp random bilder för att.. göra texten lång :D










Det här är mina idoler :D :D <333333333
Poreotix


Ful bild men ändå :D

PUSS O KRAM SKUMBANAN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0